من مهديس حسام پور (هات هات )

من مهديس حسام پور (هات هات )
نمیدام چرا..؟
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهديس حسام پور هستم(هات هات ) و آدرس mahddis.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





داني از زندگي چه مي خواهم

من تو باشم تو پاي تا سر تو

زندگي گر هزار باره بود

بار ديگر تو بار ديگر تو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, ] [ 11:50 ] [ مهدیس حسام پور ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

خوب درباره خودم مهدیس هستم و این که از نقطه ای از این کره خاکی اومدم تا یه وبلاگ رو بچرخونم و وقت آزادمو با ابن وبلاگ پر کنم ولی اونقدر حرفه ای نیستم که بتونم تنهایی به جایی برسم این بستگی به نظر تو داره عزیزم
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 471
بازدید کل : 48549
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1